.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گفت و شنود کیهان درباره نماینده ناشی

گفت: مي گويند يكي از نمايندگان مجلس گفته است چون وزير بهداشت برخلاف نظر رهبري درباره كمبود دارو مباحثي را مطرح كرده است از رئيس جمهور مي خواهيم او را بركنار كند!
گفتم: توصيه رهبري درباره تامين دارو بوده است و اعتراض وزير بهداشت اين بود كه چرا به جاي دارو با ارز مربوطه لوازم آرايش و دسته بيل و ماشين هاي لوكس وارد كرده اند!
گفت: از اين گذشته، ابتدا يك مقام بانك مركزي اين موضوع را مطرح كرد و البته به جاي اشاره به متهم اصلي، سعي كرد وزارت بهداشت را متهم كند كه وزير بهداشت با ارائه اسناد نشان داد مقام بانك مركزي موضوع را وارونه مطرح كرده است.
گفتم: اما، رهبر معظم انقلاب توصيه كرده بودند كه تغييرات در دولت داده نشود بنابراين سخنان نماينده مزبور مخالف صريح نظر حضرت آقاست و نه تاكيد وزير بهداشت بر ضرورت تامين دارو.
گفت: برخي از خبرها و شواهد هم حاكي از آن است كه از چند هفته قبل، بركناري وزير بهداشت در دستور كارقرار داشته و ظاهرا سخنان نماينده مزبور هم زمينه چيني براي همين اقدام بوده است كه البته ناشيگري كرده است !
گفتم: چه عرض كنم؟! در مسابقه 20 سؤالي به طرف گفته بودند جواب قابلمه است ولي تو بايد بعد از چند سؤال به پاسخ نزديك شوي. اما، طرف در اولين سؤال پرسيد؛ جاندار است؟ مجري گفت؛ نه! طرف بلافاصله گفت؛ خوب معلومه ديگه جواب قابلمه است!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.